Lukijat

keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Joen erikoisreportaasi: Laumani

Moikka kaikki arvoisat lukijat!

 Pipiliini ei päässyt kirjoittamaankoska hänellä on kova flunssa.
 Tänään minä esittelen teille laumani.
Toisin kuinyleensä minä ja ystäväni kutsumme itseämme laumaksi.
Nyt esittelen teille laumani jäsenet...

Ensimmäisaenä Tiny!
Hei! olen Tiny. Laumassamme olen pienin ja pippurisin
sekä koko lauman johtaja. Minä olen väriltäni valkotaustainen jossa on erivärisiä laikkuja. Tunnusmerkkini on tähti.
Minut löudettiin pienenä poikasena salaperäisestä metsästä kun olin karannut. Olen yleensä aika tiukka...

Sitten toisena Plum!
Moi! Olen Plum (luumu). Väriltäni olen violetti.
Tunnusmerkkini on pallo ja siitä arvaakin että haluan aina vain leikkiä !
Minut ostettiin lemmikkikaupasta kuten veljeni Wet.
Olen siis Wetin sisko.

Sitten suunvuoro Siirtyy Scottille:
Moikka! Nimeni on Scott! Olen väriltäni vihreä.
Olen oikea terveysintoilija , energiapallo, superurheilija...
Minua kutsutaan sen takia joskus voimapesäksi...
Tunnusmerkkini on käsipaino, sillä raahan kaikkialle käsipainoja.
Yhtä hännälle ja kahta tassuille..


Sitten Wet:
Miten menee? Olen Wet, wooby, väriltäni vaaleansininen.
Kuten sanottu olen Plumin veli ja minut on ostettu samasta kaupasta.
Olen hyvin innostunut uinnista ja olen woobyjen kilpauintijoukkueessa.
tynnusmerkkini on uimalasit. Uintiharrastuksesta nimi Wet (märkä)

Sitten esittäytyy Lisa....
Heippa! olen Lisa, minua kutsutaan joskus myös Loveksi. 
Luoteeltani olen kiltti enkä tekisi pahaa kärpäsellekkään.
Väriltäni olen pinkki ja minussa on sydämmen muotoisia täpliä.
Tunnusmerkkini on punainen sydän.

Sitten viimeisenä Snowy:
Hei... olen Snowy, woobylaumamme ujoin.
Väriltäni olen valkoinen ja pidän päässäni täplikästä huivia.
Luonteeltani olen hyvin ujo ja hiljainen.
Tunnusmerkkini on se huivi joka minulla on päässä aina.

+ tietty minä, Joe, josta tiedättekin jo melkein kaiken

tassuittain:
Joe, Tiny, Plum, Scott, Wet, Lisa ja Snowy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hyvä olet laittamassa kommenttia! Kiitos!
Muistathan: Ei kiroilua eikä rumia sanoja.
Käytäthän siis siistiä kieltä!