Lukijat

lauantai 10. joulukuuta 2011

Uus video + lahjoja sukkakalenterista

Ciao padat! Ciao!

Sori kun emme ole postailleet pitkään aikaan kun olen sairastunut....
En ole ehtinyt edes hakemaan kaikkia lahjoja.
 

Olen sentään parina päivänä käynyt lahjoja napsimassa....

lahjat nro 8, 9 puuttuu kokonaan joten en edes tiedä mitä te saitte
(jos saitte)

No tässä tämän päivän lahja eli jouluvalo:


Joo ja tein eilen myös yhden videon. Nimeltään: My panfu history, se näkyy myös mun youtube kanavalla....

Kommentoikaa toki se oli mun eka tekemä video mun mielestä se musa siellä taustalla on jotenkin huvittava =D 
Videon jälkeenkin tulee toinen kiva biisi -_-   Hehe...  xD
  Tunnetteko kappaletta ennestään? Se oli kerran mun mielestä ainakin tanssien tähtiin (USA) ohjelmassa...

Videon tein ohjelmalla Windows Movie Maker.  O.o

2 kommenttia:

  1. hups tais tulla sinne loppuun että kiitos kun luit! nooh ei se kai haittaa...

    VastaaPoista
  2. hehe siinä kuudennessa kuvassa näyttää siltä että kaksi pandaa on pukeutunut samalla lailla mutta vannon että olin yksin siinä tilassa mut vaan näky kahtena! se oli vähän outoo mut oli kloonattu niinkuin kamaria joskus muistatteko?

    VastaaPoista

Hyvä olet laittamassa kommenttia! Kiitos!
Muistathan: Ei kiroilua eikä rumia sanoja.
Käytäthän siis siistiä kieltä!